Anak Emak, Cerekarama TV3, Download link

03 July 2011 | 09:52


Sinopsis
Cerita mengisahkan Siti (Almy Nadia) yang agak tertekan dengan suaminya, Hisham (Ungku Ismail Aziz) yang terlalu lebihkan ibu mertuanya dalam semua perkara. Situasi ini membuat kedudukan beliau sebagai seorang isteri tiada nilainya di mata Hisham. Siti terasa kehidupannya seperti bermadu dengan mak mertuanya. Walaupun duduk serumah, Hisham sendiri tidak berperluang untuk melayan kehendak isterinya tetapi lebih suka melayan kerenah maknya dan beliau lebih suka bermanja dengan maknya. Anak emak katakan.


Pelakon
Ungku Ismail, Almy Nadia, Liza Abdullah dan Anne Ngasri.


Download
Anak.Emak.2011.SDTV - 430mb - hotfile

Anak.Emak.2011.SDTV - 430mb - fileserve
kredit kpd eiman23x


youtube promo Anak Emak


Google: anak emak download, enak emak tv3, lagu tema anak emak, ost anak emak
Thanks guys :

+ komen + 7 komen

3 July 2011 07:31

Hari ini dah 3 Julai. Mana link untuk muat turun? Hahaha. Just kidding

BLOG-AYIE.COM

3 July 2011 09:41

esok 4 julai, xda tulis pun nk letak link bila heheheh, kidding gak hehe

8 July 2011 21:25

dah ade dload link yer.. thanks.. nanti ku promo kan.. :)

8 July 2011 21:46

terima kasih kak yong, makbul pun dah update smpai episod smlm..

8 July 2011 21:48

orait.. makbul pun byk yg belum habis dload lagi.. thanks 4 informing..

besor la file anak-emak ni.. hrp2 dpt selesai dload mlm ni...

8 July 2011 21:58

kak yong, budget dari blogspot ke .com mcm kak yong tu bape ek?

8 July 2011 23:22

bajet apa tu kaze?? kurang faham.. nak tukor domain & berhosting ke?


email kakyong72@gmail.com

Post a Comment

Sila komen dengan tertib yer, terima kasih ;-)

 
Support Malaysia Free TV : RTM TV1, TV2 | Media Prima TV3, TV9, NTV7, 8TV, Tonton | TV AlHijrah
2010-2013 #Kepala Bergetar
Template Edited by
Proudly powered by KazeTech | Make It Simple